fbpx Arvato Services Estonia

Luues suhteid loome väärtust

Oskus klientidele rõõmu valmistada ja tagada nende pikaajaline lojaalsus kaubamärgile on üks tähtsamaid näitajaid, mis eristab edukat ettevõtet teiste seast. Euroopa juhtiva kliendisuhete haldamise ettevõttena oleme selle oskuse saavutanud tipptasemel. Meie põhieesmärk on muuta iga kliendikontakt positiivseks kogemuseks, mis toob kasu mõlemale poolele ning seda tõestame iga päev, iga kliendikontaktiga. Kvaliteetse teenusega kõigi kanalite kaudu tagame klientide suure rahulolu ja otsese kliendisuhtluse efektiivsuse. Põhjalikud analüüsid ning järjepidavad täiustamisprotsessid võimaldavad meil vähendada mittevajaliku ja väheväärtusliku kliendisuhtluse osakaalu, suurendada klientide rahulolu ning vähendades samal ajal kulusid.

Alustasime 2006. aastal Tallinnas ning pakume praegu oma teenuseid tuntud ettevõtetele autotööstuse, IT ja turismi valdkondades viieteistkümnes eri keeles. Edu pant on see, kui igaüks meist annab oma parima, kuid oma ambitsioonikate eesmärkideni jõuame ühiste pingutuste kaudu. Arvatost leiate eest meeskonnatööd soodustava töökeskkonna.

Olete juba kogenud töötaja või alles oma karjääri alustamas – Arvato pakub teile karjäärivõimalusi, huvitavaid ülesandeid ja motiveerivat töökeskkonda. Tutvuge lähemat oma tulevase tööelu võimalustega meie tööpakkumiste leheküljel, kust leiate kogu info praegu vabade töökohtade kohta.